Opdrachtgever | Buutvrij for life |
Jaar | 2018 & 2019 |
Fotograaf | Marty Marn |
Opdrachtgever | Buutvrij for life |
Jaar | 2018 & 2019 |
Fotograaf | Marty Marn |
Esprix 2018 – Brons
Miele PowerWash
Miele
Buutvrij for life, Schaalwerk, Since ’88, MOJO
Categorie Durables
SponsorRing 2017 – Brons
Om ook bij een jongere doelgroep op een verrassende en ‘merkwaardige’ manier Miele voorkeur te creëren is de Miele PowerWash activatie op Lowlands ingezet. In een kort wasprogramma (wassen/spoelen/drogen) in een enorme wasmachine ervaarden bezoekers dit live. Compleet met bubblingmuziek, schuim, DJ’s, MC’s en premium merchandise. Tijdens het wasprogramma kon je ook gratis je echte was laten doen. Ruim 2.250 mensen zijn in de wasmachine geweest met een enorm media bereik.
Categorie Entertainment & Events
ACDN Lamp – Brons
It’s a very clever way to get a regular household brand to a younger audience, a really round concept.
Categorie Experience